Продавець Tech24 розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5643 відгуків
promo_banner
+380 (98) 321-10-20
Ізмаїл, Україна
Кошик
Tech24

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 50000 ₴.Доставка Вашого замовлення здіснюється протягом 3-5 днів.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаПісляплата можлива тільки у разі замовлення на суму від 300 грн.
  • Оплата за реквізитамиПереказ коштів на картку або рахунок в банку.

Гарантія:

На всю продукцію в нашому інтернет-магазині поширюється гарантія:
1. Гарантія від виробника.
2. Гарантія від інтернет-магазину (у виняткових випадках).
Гарантійне обслуговування здійснюється в разі виявлення дефекту або втрати працездатності приладів за винятком випадків:
• порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції);
• наявність механічних або інших пошкоджень (вплив рідини, потрапляння всередину приладу сторонніх предметів і т.ін.), що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання покупцем та третіми особами;
• некваліфікованого ремонту, або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;
• при відхилені норм живлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж, систем газо та водопостачання;
• неправильної установки і підключення виробу;
• в інших випадках, передбачених чинним законодавством України та гарантійним талоном техніки споживача.
Кур’єрська доставка

Адресна доставка всеукраїнськими перевізниками можлива лише у випадку повної попередньої оплати товару та доставки. Відправка післяплатою (Наложеним платежом) можлива виключно на відділення Нової пошти.

Пам’ятайте! Товар знаходиться на відділенні перевізника 5 днів, після чого автоматично повертається назад.

Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами, при отриманні обов'язково перевіряйте наявність усього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.

Якщо товар пошкоджений або його комплектація неповна і не відповідає замовленню - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо раптом трапиться така ситуація - обов'язково повідомте нам про це за тел.: (098)321-10-20.

 

Додаткова інформація про доставку та оплату:

Відправка великої побутової техніки післяплатою здійснюється лише у разі передоплати товару у розмірі 10%.

Замовлення до 300 грн відправляються тільки у разі повної передоплати товару.

Увага! При оформленні товару, враховуйте, що SMS по оплаті дійсне тільки 2 дні!